dimecres, 25 de juliol del 2018

La vida a Girona

En els meus passejos per Girona em passa de vegades que hi ha qui em reconeix i es para per a intercanviar unes paraules i fer-se una foto. Avui, quan tornava d'estacionar el cotxe a la quinta forca perquè, en viure al centre, no hi ha aparcaments gratuïts, m'he parat davant d'un comerç de reparació de motos que estava obert tot i ser festiu. No sóc gran aficionat a aquestes màquines, però l'establiment no era de motos qualsevol, sinó de Harley-Davidson. Les Harley-Davidson no són motos. Són deesses. I de cap he entrat al lloc a admirar les que estaven en exposició, veritables meravelles. Allà també he ensopegat amb Renan, el motorista de la foto i els dos em fet aquesta molt xula, amb la qual he inaugurat la meva galeria de veïns i veïnes gironines. Per descomptat, la botiga es diu Easy Rider i aquí estem Renan i Ramon, sense haver decidit qui és Peter Fonda i qui Dennis Hopper